.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"احمدی نژاد ساده زیست تر از همه"

رييس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس گفت: نامه اي از سوي نمايندگان اصولگرا به هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان ارايه شده كه طي آن نمايندگان خواستار برگزاري مجمع عمومي فراكسيون شده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، روح الله حسينيان در حاشيه جلسه علني مجلس در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد كه با برگزاري مجمع عمومي فراكسيون اصولگرايان امكان تصميم گيري براي حمايت از كانديداي واحد اصولگرايان فراهم خواهد شد.

وي انتخابات رياست جمهوري پيش رو را انتخاباتي حساس توصيف كرد و گفت: فراكسيون اصولگرايان به عنوان يك گروه سياسي نمي تواند نسبت به اين انتخابات بي تفاوت باشد. لذا با درخواست برگزاري مجمع عمومي فراكسيون خواستار تصميم گيري سريعتر نسبت به اعلام موضع اين فراكسيون در انتخابات آينده هستيم.

نماينده مردم تهران در مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا اين نامه به هيات رئيسه مجلس ارايه شده و به امضاي چند نماينده رسيده است گفت: من هشتاد و يكمين نماينده اي بودم كه اين نامه را امضا كردم.

حسينيان در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا كه نظر وي را درباره كانديداتوري محسن رضايي و بررسي كانديداتوري او در فراكسيون اصولگرايان جويا شد، اظهارداشت: رضايي طرفدار جدي‌اي در مجمع عمومي فراكسيون اصولگرايان ندارد، اما بنده به عنوان يك نماينده از حضور ايشان استقبال مي كنم.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين كه از نظر شما منظور مقام معظم رهبري از مصداق كانديداهاي ساده زيست مهندس ميرحسين موسوي است يا احمدي نژاد گفت: بنده مفسر سخنان مقام معظم رهبري نيستم، اما استنباطم كه براي خودم حجت است اين است كه هيچ كس ساده زيست تر از احمدي نژادنيست و هيچ كانديدايي در اين رابطه با او قابل قياس نميباشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شما مهندس ميرحسين موسوي را ساده زيست نمي دانيد؟ گفت: ميان موسوي و احمدي نژاد تفاوت از زمين تا آسمان است.

حسينيان با اشاره به ديداري كه اخيرا با رييس مجلس داشته است، اظهار داشت : در اين ديدار به ايشان گفتم كه ما قانع نمي شويم كه هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان تنها بيانيه اي در خصوص كليت انتخابات صادر كند، بلكه لازم است كه در اين بيانيه مصداق مشخص شود. از اين روخواستيم كه مجمع عمومي فراكسيون را برگزار كنند.

رييس فراكسيون انقلاب اسلامي با اعتقاد براين كه با برگزاري مجمع عمومي فراكسيون اصولگرايان راي اكثريت نمايندگان اصولگراي مجلس در حمايت از احمدي نژاد است در عين حال در پاسخ به اين سوال كه واكنش رئيس مجلس به درخواست برگزاري مجمع عمومي فراكسيون چه بوده است؟ اظهارداشت: آقاي لاريجاني در حضور خود من به دوستان مسوول دستور داده است كه زودتر مجمع عمومي فراكسيون برگزار شود.

حسينيان در پاسخ به اين سوال كه آيا در بيانيه فراكسيون اصولگرايان از كانديداي خاصي حمايت خواهد شد گفت: بيانيه اي كه در آن مصداق مشخص نشود كار رهبران است. فراكسيون اصولگرايان نمي تواند نسبت به انتخابات رياست جمهوري و كانديداي مورد حمايت در آن بي تفاوت باشد. به ويژه اين كه اكثريت نمايندگان اصولگرا مدافع حمايت از احمدي نژاد هستند.

وي در پاسخ به سوالي درباره احتمال تغيير رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس كه در حال حاضر رياست آن با لاريجاني است، خاطرنشان كرد: برخي دوستان بحث تغيير رييس فراكسيون مطرح مي كنند چرا كه در مواقعي كه اين فراكسيون بايد موضع گيري مي كرده اين كار را انجام نداده است، از اين رو ما معتقديم كه بايد در هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان تغييري ايجاد شود.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين كه مخالفين صدور بيانيه در حمايت از احمدي نژاد از سوي فراكسيون چه كساني هستند گفت: شايد صلاح نباشد كه من اسامي اين افراد را اعلام كنم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.